Söndag.

Hej alla! Snart ska jag åka till Sofia, och sen sover jag där ikväll. Så det ska blir roligt! (:
Igår var jag på min teaterlektion, i ca 5 timmar. Phuu! Men vi har snart uppspel så vi måste öva! Sen så var jag med Jonna och hennes kompis i Odenplan(honbordär). Senare mot kvällen så åkte jag hem med Anna. Vi köpte sushi, hyrde film och köpte massa snacks. Men till den sista filmen (FlygaDrake) så somnade vi båda två, hahah. Men det var vekligen en jätte rolig dag igår!
Idag så vaknade jag hemma med Anna sen drog jag snabbt till konfermationen. Kom tyvär en halv timme försönt, usch!! Men det gjorde inget sa dom *host*host. Och sen blev det lite stan, och sedan hem... Men nu ska jag åka igen till sötaste Fia! Hahah nä men nu ska jag inte sitta här och babbla. Rätt så tråkigt för er att veta vad jag har gjort i helgen kanske? hahah.. Jaja...
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0