Söndag.

Nu har jag precis pluggat klart för kvällen, phuh!! Skönt! Men jag måste endå lägga mig snart för att jag är så trött. Lägger mig sent och går upp tidigt, usch!
Igår vart det ju meldifestivalen. Den såg med Annakajsa. Vi köpte wok och lite annat gott, mysigt. Men tyvärr hejade jag inte på vinnaren, Fast det var en väldigt bra låt. Men mina favoriter var Salem Al Fakir, Eric Saade, Darin och sen Anna (tror jag hahah). Ville heslt att Salem skulle vinna. Låten var ju så härlig! Men jaja....

Idag vart det lite plugg, och forum Nacka. Hittade lite fint där som jag visar senare. På forum Nacka uppträde några från melodifestivalen m.m. Bla Eric Saade, Anna, Ola och Nanne grönvall. Personen som jag ville se var Eric men jag missade honom precis, attans. Jag kom typ två minuter försent, hahah...


Målade precis naglarna turkost. Haha jag ser lite skrämd ut på bilden (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag va också i Fn heehe

2010-03-14 @ 22:20:00
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: ååh fan att den affären inte finns i uppsala:(

2010-03-14 @ 23:13:21
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anna

AMANDA jag får utbrott vafan menar du med att du inte bor så nära längre?? har du flyttat?! :O :'(

2010-03-15 @ 17:10:27
URL: http://mandrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0