Otherwise I will spank you! haha..

I lördags så träffade jag Emelie inne i stan runt tolv. Vi kikade i affärer och åt lunch. myyys! Emelie visa nya secondhand affärer, nice! Sen åkte vi hem till mig, där emi också sov över! Vi åt tacos, lekte med ballonger, såg lite på Vampire suck och prata en hel del. Så himla rolig och mysig dag med Emelie!!! <3 Idag vakna jag upp med Emelie, vi åt sen åkte vi hem till henne och såg på filmen Dear John. Den var såååå sjukt bra! Vi titta på film, åt pizza,godis,popcorn och grät, haha! Men det var uberMysigt! Efter det åkte jag hem, nu har jag pluggat och tittat på Gossip girl. Imorgon är det en ny vecka. Önska att det vore helg en mycket längre tid. Men det är bara att ta nya krafter och göra något vettigt av det hela. Se det posivitva i det negativa ;) hahahah! Som jag brukar säga när jag ska leka psykolog åt mina vänner! hahaha!! nej men imorgon har jag idrottsprov..ska nog plugga på det nu! PUSSSSSSSSSSSPUUUUuuuUuUUuUuuUuUUSSS!!!!!! haha lite dampigt men jaja ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0