SÖÖÖNDAAAAAAG.

Hej bloggen! Länge sen jag skrev. Men har inte haft något intressant att skriva om. Förra veckan var det bara plugg, plugg, plugg och plugg. Men helgen har vart super. Först i Fredags träffade jag Fanny. Vi gick runt på stan, kikade i affärer och fika. Sen åkte vi hem till henne på Lidingö och så sov jag över där. Det var verkligen roligt. Så länge sen jag träffade den härliga tjejen. Puss på dig finaste! Senare mot kvällen tittade vi på Solsidan..HAHA den äger! HHAH :D Sen på lördagen har jag bara tagit det lugnt och pluggat sen åkte jag och träffa kompisar. Kvällen slutate på att vi gick på bio. Buried tror jag den hete. SKUM SÄGER JAG BARA! HAHA! Filmen utspelade sig bara i en kista som var bergravd där en man låg i. Inte en ända gång utspelades filmen utanför kistan. Men den var spännaNde men skum. Nu sitter jag och pratar med josefine på skype. haha du är underbar jossi!! Nu ska jag plugga vidare. PUSS!!



Två höstbilder från i lördags med fanny!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0