Söndags kväll.

Hej bloggen! Vilken underbar helg jag har haft. Men som vanligt tar den slut för snabbt. Det jag har gjort tex är att på fredag var jag med kompisar, vi skulle gå på hoffmaestro på grönan men ändrade oss när vi kom fram..HAHAH..men det var en super duper lyckad kväll ändå..Sen på lördagen gick jag runt på stan och myste och kollade i affärer sen på kvällen blev det en film kväll men kompisarna. Skräck film...AHHHH!! Men den var bra!! Sen sov jag kvar också hos en kompis för att idag skulle hon och jag på ett språkresa möte på Östra real..Men vi hann aldrig dit, men vi gjorde annat roligt idag ändå :) haha intressant att veta vad jag har gjort i helgen? ;) Jaja..skriver vad som faller mig i smaken..

Men nu ska jag duscha sen lägga mig, vi hörs senare bloggen! PUSS!



Snyggt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0